Smart metode til hjemmesider

At en virksomhed skal have en hjemmeside, er der vist ingen normale mennesker, der kan være i tvivl om mere. Men har du tænkt på, at meget ofte besøges disse hjemmesider af potentielle kunder, der savner muligheden for en “her og nu” kommunikation? Altså en slags erstatning for den personlige kommunikation, man kan opleve i en forretning. Og det er baggrunden for opfindelsen af det, der kaldes Live Chat.

Live Chat på hjemmesider

Funktionen er super smart! Man kan chatte med en medarbejder og få hjælp, få svar på spørgsmål osv. Og tro mig: Det hjælper i den grad på salget. Men for mange er det et problem at have tiden til at passe funktionen. Derfor er det helt genialt, at der er mulighed for at outsource kundeservice til et bureau, der kan den slags.

Se mere om det her: http://www.topcall.dk/kundeservice/

Det er jo intet mindre end banebrydende, at en sådan service er tilgængelig for danske virksomheder, der ønsker at tilbyde en endnu mere fintmasket service til kunder og – ikk emindst – til potentielle kunder.

Bureauet kan håndtere alle almindelige forespørgsler, og bliver det meget teknisk, kan bureauet aftale et kontakttidspunkt til kunden, som så gives videre til firmaet, så de selv kan håndtere sagen.

Det er helt indiskutabelt, at en sådan service løfter salget og den generelle opfattelse, som kunder og andre interessenter har af et firma.

Har du en hjemmeside, bør du seriøst overveje en sådan service!